Sunday, July 27, 2008

эхлэл

Зулаа аажуухан орноос өндийж халадаа углан сүүмэлзэн бүдийх тэнгэрийг хараад бас л бороо орохоор байх шивдээ гээд аажуухан санаа алдан усанд ороод ажилдаа яарлаа.
Бороо орох тоолонд яагаад би түүнийг ийм санадгийн болоо одоо хайр дээрээ оччихсон намайг бодох ч үгүй байгаа боловуу надад ярьдаг шигээ тэр охиндоо биш надад үнэнээсээ хайртайн боловуу.

Анх Тулгааг ажлын чөлөө заваар намайг ширтэхийг хараад найз охинтойгоо Тулгааг шоолон юу гэж инээлддэг байлаа. Энэ батгатай нүүрний хаана үнсэхийн бол гээл гэтэл одоо түүнийг санаад хардаад харамлаад л хорвоо гэж сонин юмаа.
Тулгааг явсанаас хойш олигтой хоолч идсэнгүй өнөөдөр ажлаа тараад сайхан хоол хийж нөгөө хэдийгээ дуудий байж гэж бодож явсаар ажилдаа ирчихлээ.
Хамт ажилдаг хэд нь Тулгааг өдөр болгон асуух нь ядаргаатай утсаар ярьж байна уу санаж байнауу, чамайг очихоор та хоёр хуримаа хийгээд бид нарт зурагаа явуулаарай Тулгааг явсанаас хойш чи их тураад байна хоолоо сайн идэж бай гэх зэрэгээр бүгд л Тулгаагийн холбогдолтой. Тулгаа Монголдоо найз охинтой гээд хэлчихилтэй биш тэгнээ тиймээ гэж тэд нарын амыг нь дагуулаад л хариулах аядана.
Орой ажлаа тараад гэрийнхээ түлхүүрийг хайгаад цүнхээ ухаж байтал утас нь дугарахаар номерийг нь анзааралгүй автал
-байна уу
- байна байна хэн вэ
-Чи зулаа юу гээд танихгүй дуутай эмэгтэй асуухаар нь гайхасгийн тиин би байна гэсэн
Би Тулгаагийн авгай байна. Тулгаа та хоёр ямар учиртайн бээ шөнө орой мессеж бичихээ болимоор юм энэ хүн чинь энэдээ амьдралтай хүн тэгээд ч би энэ хүнийг 3,4 жил хүлээсэн хүн юмшүү гэхэд нь юу ч хэлж чадсангүй утсаа салгачихав.
тиймээ би мэднэ гэлтэй биш Зулаа хэсэг уйлж сууснаа нулимсаа арчин Тиймээ чи түүхийг нэг өдөр хаяад явахыг , нуугдан байж тэрэнтэйгээ утсаар яридагийг нь мэдсээр байж түүнийг гээд хүлээх нэгэн эмэгтэй байгааг мэдсээр байж эхлүүлсэн болохоор би л ганцхан буруутай мартья гээд нулимсаа арчин бослоо.

1 comment:

Түмэнбаярын Бум-Эрдэнэ said...

Уг нь мартаж чаддаг л байх хэрэгтэй гэхдээ зохиол яаж өрнөх бол. . .